تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل و محل

مجموعه های پانایدک و پاناایران به عنوان مرکز مجاز خدمات و فروش قطعات محصولات پاناسونیک آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی میباشد و همچنین تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل و محل از جمله خدمات برجسته این مجموعه میباشد در ادامه با ما همراه باشید :

تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون پاناسونیک در منزل و محل Smart 4K 3D LED LCD Plasma

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل

با توجه به شرایط نسبتا دشوار جابه جایی و همچنین امکان آسیب دیدگی تلویزیون پاناسونیک در حمل و نقل و مهم تر از آن جلب اعتماد مصرف کنندگان گرامی ما در مجموعه پاناایران نمایندگی و تعمیرگاه مجاز پاناسونیک 80% خرابی ها را با اعزام تکنیسین های متخصص و کارآزموده به محل شما به سر  انجام خواهیم رساند همچنین در موارد محدودی که تعمیر تلویزیون پاناسونیک نیازمند ابزارهای دقیق ( آزمایشگاهی ) میباشد و ناچارا باید دستگاه به تعمیرگاه منتقل گردید این سرویس در استان تهران و البرز بصورت کاملا رایگان توسط تیم سرویس سیار مجموعه انجام خواهد شد شایان ذکر است که تمامی خدمات قابل ارائه در این دو مجموعه شامل 6 الی 12 ماه ضمانت خواهد بود همواره تلاش ما تامین قطعات اصلی و اورجینال بوده و کیفیت در اولویت است.

پاسخ به پرسش ها متداول در زمان خرابی و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل :

1- سرویس کار چه زمانی به منزل یا محل ما مراجعه مینماید ؟

  • پس از ثبت درخواست یا برقراری تماس برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک و بررسی ها اولیه توسط کارشناسان در استان تهران و البرز سرویس کاران مجموعه در کمترین زمان ممکن ( بین 1 الی 3 ساعت ) در محل شما حاضر خواهند شد .

2- آیا امکان برآورد هزینه قبل از مراجعه تعمیر کار وجود دارد ؟

  • بله ، شما میتوانید با برقراری تماس با متخصصین ما و اعلام شرایط خرابی و مشخصات دستگاه از میانگین هزینه های احتمالی تعمیر یا تعویض قطعات مطلع گردید .

3- آیا در زمان تعمیرات از قطعات اصلی استفاده میگردد و در کیفیت دستگاه تغییری ایجاد نمیشود ؟

  • خیر ، با توجه به اینکه ما در مجموعه پانایدک به عنوان اولین فروشگاه تخصصی قطعات محصولات پاناسونیک مشغول به فعالیت هستیم به شما این اطمینان را خواهیم داد که 100% برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک از قطعات اصلی و اورجینال استفاده میگردد و هیچ گونه افت کیفیتی نسبت به گذشته اتفاق نخواهد افتاد .

4- آیا ضمانتی پس از تعمیر یا تعویض قطعات وجود خواهد داشت ؟

  • بله ، تمامی خدمات ارائه شده شامل 6 الی 12 ماه ضمانت کتبی میگردد .

5- محدوده سرویس در محل شما کجا هست ؟

  • با توجه به اینکه سرویس در محل و منزل انجام  میگیرد محدودیتی از نظر مکانی وجود ندارد و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل در تمامی نقاط استان تهران و البرز قابل ارائه خواهد بود .

6- آیا سرویس کاران شما تخصص و مهارت لازم را دارند ؟

  • همانطور که قبلا نیز ذکر شده ما در این دو مجموعه بصورت تخصصی در زمینه تعمیرات محصولات و تلویزیون پاناسونیک فعالیت مینماییم و تمامی تکنیسین های این مجموعه ها بصورت تخصصی در برند پاناسونیک فعالیت دارند .

7- آیا امکان مراجعه حضور به تعمیرگاه وجود دارد ؟

  • بله ، برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه و دریافت آدرس و مشخصات لطفا به صفحه تماس با ما سایت نمایندگی تعمیرات پاناسونیک پاناایران مراجعه فرمایید .

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل

برخی از خرابی های شایع با امکان تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل

1- تلویزیون ناگهان خاموش شده و چراغ جلوی دستگاه ( چراغ استندبای ) چشمک میزند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع خرابی ها لطفا به مقاله چشمک زدن تلویزیون پاناسونیک مراجعه نمایید.

2- تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد .

3- صدای تلویزیون دچار افت کیفیت ( خرابی صدا نویز ) شده است .

4- ورودی های HDMI کار نمیکنند .

5- روشن میشود و پس از مدتی خود به خود خاموش میشود .

6- تصویر تلویزیون دچار خرابی شده و رنگ ها بهم ریخته است .

7- در تصویر حاله های رنگی وجود دارد و یا بخشی از تصویر تاریک شده .

8- دستگاه خاموش کامل است و حتی چراغ استندبای روشن نمیشود .

9- چراغ جلوی دستگاه سبز و ثابت میشود اما صدا و تصویر وجود ندارد .

و…

شما میتوانید برای ثبت درخواست تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل و محل از طریق شماره های تماس درج شده در سایت با ما در تماس باشد تا در کمترین زمان ممکن از خدمات این مجموعه برخوردار شوید همچنین میتوانید برای آشنایی با انواع خرابی های تلویزیون پاناسونیک و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل به صفحه مقالات مراجعه نموده و از مطالب ارزشمند آن بهرمند شوید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

Call Now Button