برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک

برد ماکروفر پاناسونیک

برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک

در ابتدا برای آشنایی اولیه با کلمه اینورتر و وظیفه برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک در انواع ماکروفرهای اینورتر پاناسونیک میتوان گفت که بطور کلی اینورتر به معنی مبدل یا تبدیل کننده ولتاژ میباشد در علم الکترونیک از اینورتر ها به عنوان تبدیل یا تقویت کننده ولتاژ استفاده میگردد.

برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک در این دستگاه وظیفه تبدیل و تقویت ولتاژ ورودی 220 ولت برق شهر به یک ولتاژ DC بالا در حدود 2000V را به عهده دارد که این ولتاژ لازمه راه اندازی و روشن نمودن مگنترون ماکروفر پاناسونیک میباشد بطور کلی اگر به هر دلیلی برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک با ایراد رو به رو شود دستگاه ماکروفر پاناسونیک به هیچ عنوان به درستی یا اصلا کار نخواهد کرد.

در انواع ماکروفر پاناسونیک از ابتدا تا بحال از دو مدل برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک استفاده شده که بطور رایج با نام اینورتر کوچک ماکروفر پاناسونیک ( مورد استفاده در مدل های جدید ) و اینورتر بزرگ ماکروفر پاناسونیک ( مورد استفاده در مدل های قدیمی تر ) خوانده میشوند این نام گذاری تنها به دلیل سایز برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک نمیباشد و در طراحی مدار و قطعات نیز تفاوتهای بسیاری وجود دارد.

نمونه تصاویر برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک :

                                            برد اینورتر بزرگ ماکروفر پاناسونیک

برخی از مدل های ماکروفر پاناسونیک با برد اینورتر بزرگ ماکروفر پاناسونیک :

NN-C2003S

NN-C2002W

NN-C2000P

NN-C781JF

NN-K544WF

NN-ST686S

و…

                                                                      برد اینورتر کوچک ماکروفر پاناسونیک

برخی از مدل های ماکروفر پاناسونیک با برد اینورتر کوچک ماکروفر پاناسونیک :

NN-CD997S

NN-CD987W

NN-CS596A

NN-GS597M

NN-GS595A

NN-SD681S

و…

حال که بطور نسبی با وظیفه و انواع برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک آشنا شده اید بهتر است با انواع خرابی اینورتر ماکروفر پاناسونیک و در نهایت هزینه تعمیر و تعویض آن بپردازیم.

قیمت برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک

برای بررسی موجودی و قیمت خرید انواع برد اینورتر پاناسونیک همچنین دیگر قطعات ماکروفر پاناسونیک لطفا به صفحه قطعات ماکروفر پاناسونیک مراجعه نمایید.

نمودهای خرابی برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک

1 – پس از فشردن کلید استارت فیوز منزل ( مینیاتوری) میپرد.

2 – بوی شدید سوختگی میدهد و گرم نمیکند.

3 – بین 5 الی 30 ثانیه کار میکند سپس قطع میکند.

4 – صدای جرقه های ضعیف شنیده میشود و پس از چند ثانیه قطع میکند.

5 – پس از شروع بکار بعد و گذشت چند ثانیه ارور H97 یا H98 روی صفحه نمایش ظاهر مبگردد بیشتر بدانید : علت خطای H98 یا H97

و…

این نوع خرابی ها در هر دو مدل برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک شایع میباشد و این قطعه معمولا به دلیل استحلاک معیوب میگردد.

هزینه  تعمیر برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک

شایان ذکر است که هر دو مدل برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک در مجموعه تخصصی و نمایندگی پاناسونیک پاناایران قابل تعمیر میباشد.

– تعمیر اینورتر بزرگ پاناسونیک         از 500 تا 1000

– تعمیر اینورتر کوچک پاناسونیک       از 500 تا 1800

همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با انواع خرابی های ماکروفر پاناسونیک و شرایط پیشگیری از آنها به صفحه مقالات مراجعه نمایید شایان ذکر است که مجموعه پاناایران نماینگی پاناسونیک با توجه به شعب مختلف آمادگی خود را برای ارائه سرویس در محل و منزل در مناطق 22 گانه استان تهران و البرز اعلام میدارد.

در نظر داشته باشید که مجموعه پاناایران تمامی سرویس های تعمیر ماکروفر پاناسونیک را بصورت حضوری و در محل بدون نیاز به جابه جایی انجام میدهد و مشتریان گرامی میتوانند برای درخواست تعمیر برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک و ماکروفر پاناسونیک با برقراری تماس با شماره های درج شده در نقاط مختلف سایت و همچنین ثبت درخواست آنلاین از طریق صفحه تماس با ما  پاناایران نمایندگی خدمات پاناسونیک اقدام به ثبت درخواست یا برقراری تماس تلفنی نمایید و در کمترین زمان ممکن منتظر مراجعه و تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل و حضور خودشان باشند.

همچنین برای استعلام موجودی و قیمت خرید قطعات لطفا به صفحه قطعات ماکروفر پاناسونیک مراجعه نمایید ( مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه را در کادر سرچ وارد نمایید )

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

با آرزوی سلامتی و موفقیت.

 

Call Now Button