تعمیر صفحه تاچ ماکروفر پاناسونیک

تعمیر صفحه تاچ ماکروفر پاناسونیک

تعمیر صفحه تاچ ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال

در برخی از مدلهای مایکروویو پاناسونیک و ناسیونال بجای استفاده از صفحه کلید های سوییچی ( فشاری ) از صفحات لمسی یا تاچ استفاده شده و قطعا دارندگان این نوع دستگاه ها با خرابی صفحه کلید مایکروویو پاناسونیک و ناسیونال رو به رو خواهند شد حال اینکه در زمان مواجهه با این خرابی بهترین راه کار چیست و تعمیر صفحه کلید لمسی مایکروویو پاناسونیک و ناسیونال امکان پذیر است یا خیر ؟

سوالات متداول در زمان خرابی صفحه تاچ ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال :

1- هزینه تعمیر صفحه تاچ ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال چقدر است ؟

هزینه تعمیر صفحه تاچ ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال به نسبت مدل دستگاه بین 300 الی 600 هزار تومان .

2- آیا صفحه کلید لمسی یا تاچ پد مایکروفر پاناسونیک و ناسیونال قابل تعمیر است ؟

در پاسخ با این سوال میتوان گفت که اگر تاچ پد اورجینال و فابریک دستگاه دست نخورده باشد در 99% موارد قابل تعمیر خواهد بود.

3- آیا خودمان میتوانیم صفحه تاچ ماکروفر را تعمیر نماییم ؟

در خصوص صفحات تاچ انواع ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال به دلیل حساسیت بالا و نوع تکنولوژی ( صفحات گرافیتی )  نیاز به ابزار لازم و تجربه کافی پیشنهاد مینماییم این امر را به متخصصین ما بسپارید تا از بوجود آمدن هزینه های اضافی پیشگیری شود.

4- آیا صفحه تاچ ماکروفر پس از تعمیر کار خواهد کرد ؟

با توجه به اینکه این خرابی بصورت اپیدمی در آمده و سالهاست که در این مجموعه مورد تعمیر قرار میگیرد و همچنین استفاده از جنس درجه 1 باید گفت نگران خرابی مجدد نباشید ، کما اینکه تمامی خدمات ارائه شده شامل 6 الی 12 ماه ضمانت خواهد بود

 

نمونه تصویر صفحه کلید تاچ پد مایکروویو پاناسونیک و ناسیونال

تعمیر صفحه کلید لمسی تاچ پد مایکروفر پاناسونیک و ناسیونال

 

با توجه به اینکه خرابی صفحه کلید لمسی ماکروفر پاناسونیک میتواند باعث عدم کارکرد برخی یا تمامی کلیدها و یا کلیدهای پر مصرف مانند STOP / START / TIME و … شود و بطور کلی از کارکردن با دستگاه جلوگیری نماید این خرابی از جمله موارد شایع و حائز اهمیت میباشد و مصرف کنندگان تا قبل از تعمیر صفحه کلید لمسی ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال قادر به استفاده از دستگاه خود نخواهند بود.

در ابتدا برای آشنایی بیشتر خوانندگان گرامی با نوع تکنولوژی صفحه کلید لمسی تاچ پد مایکروفر پاناسونیک و ناسیونال توضیحی کوتاهی داده میشود :

در اغلب صفحه کلیدهای لمسی مایکروفر پاناسونیک و ناسیونال از مدارهای گرافیتی استفاده شده و به همین دلیل تعمیر صفحه کلید ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال را امری تخصصی و تقریبا دشوار نموده است ، با توجه به تجربیات گذشته به شما مصرف کنندگان گرامی پیشنهاد مینماییم از باز نمودن دستگاه و جدا کردن این قطع از روی قاب دستگاه و یا تمیز نمودن تاچ پد جددا خودداری نمایید چراکه این خرابی به دلیل کثیف شدن یا نشت مایعات بروز نمیکند و تمیز نمودن آن موجب برطرف شدن ایراد نخواهد شد و حتی ممکن است تعمیر آن را دشوار تر و بعضا غیرممکن سازد تنها دلیل بروز این خرابی استحلاک بوده و ما به شما این اطمینان را میدهیم که در این مجموعه تعمیر صفحه کلید تاچ پد مایکروفر پاناسونیک و ناسیونال بطور قطعی و با ضمانت انجام میگردد.

*نکته : متاسفانه در برخی موارد دیده شده که افراد غیر متخصص با ارائه پیشنهادات غیر منطقی مصرف کنندگان را مجاب به ایجاد تغییرات اساسی در ساختار دستگاه نموده و تعمیر صفحه کلید مایکروفر پاناسونیک و ناسیونال را امری غیرقابل انجام خوانده و با حذف تاچ پد ، دستگاه را بصورت سوییچی ( کلیدها ی فشاری ) در می آورند.

باید گفت که این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و حتی در موارد بیسار محدود و خاص اگر امکان تعمیر تاچ پد وجود نداشته باشد در این مجموعه با تعویض کامل قطعه ( با قطعه اورجینال ) مشکل برطرف خواهد شد و مصرف کنندگان گرامی کوچک ترین تغییری پس از تعمیر صفحه کلید لمسی تاچ پد مایکروویو پاناسونیک و ناسیونال مشاهد نخواهند کرد.

این نوع خرابی ها در برخی از مدل های ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال شایع تر میباشد که در زیر به آنها اشاره میشود :

NN-C781JF

NN-C784WF

NN-K543WF

NN-K544WF

NN-K546WF

و…

بطور کلی در این مجموعه تعمیرات تخصصی صفحه کلید لمسی تاچ پد انواع مایکروفر و مایکروویو های پاناسونیک و ناسیونال پذیرفته و انجام میگردد .

برای درخواست تعمیر صفحه تاچ ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال لطفا به تعمیرگاه مجاز پاناایران مراجعه نمایید یا از طریق شماره های تماس درج شده در نقاط مختلف سایت باماتماس بگیرید.

همچنین برای استعلام موجودی و قیمت خرید قطعات ماکروفر پاناسونیک لطفا به صفحه قطعات ماکروفر پاناسونیک مراجعه نمایید ( مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه را در کادر سرچ وارد نمایید )

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

Call Now Button