تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل

تعمیر انواع مایکروویو و ماکروفر پاناسونیک در محل و منزل

تعمیرات تخصصی انواع مایکروویو و ماکروفر پاناسونیک ائم از اینورتر و ترانسی در محل و منزل برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل با ما تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را در محل و بدون نیاز به جا یه جایی تعمیر نماییم .

شایان ذکر است که تمامی سرویس های این مجموعه شامل 6 الی 12 ماه ضمانت تعمیر یا تعویض قطعات میگردد با توجه به اینکه ما در مجموعه های پانایدک و پاناایران بصورت تخصصی در زمینه تعمیر و تامین قطعات انواع مایکروویو و ماکروفر پاناسونیک فعالیت مینماییم استفاده از قطعات اصلی و اورجینال از اولویت های ما بوده و این تضمین را به شما مصرف کنندگان گرامی خواهیم داد که دستگاه شما پس از تعمیر یا تعویض قطعات بدون افت کیفیت به چرخه مصرف باز خواهد گشت.

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل

برخی از خرابی های شایع مایکروفر پاناسونیک با امکان سرویس و تعمیر در محل :

1- تمامی قسمت ها کار میکند اما گرم نمیکند .

– یکی از شایع ترین خرابی ها در انواع مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک عدم ایجاد گرمایش در حالت های ویو بوده و معمولا خرابی قطعات سیکل ویو باعث بروز این ایراد میگردد.

2- پس از فشردن کلید استارت فیوز برق میپرد ( فیوز مینیاتوری ) .

– اکثر دستگاه های مایکروویو پاناسونیک از تکنولوژی اینورتر ( کم مصرف ) بهره میبرند و خرابی این قطعه که معمولا به دلیل اصتحلاک رخ میدهد باعث بروز این ایراد میباشد تعمیرات تخصصی انواع بردهای اینورتر ماکروفر پاناسونیک یکی از خدمات برجسته این مجموعه میباشد.

3- پس از انتخاب برنامه و فشردن کلید استارت بین 3 الی 30 ثانیه کار میکند سپس قطع میکند ( ریست میشود ) و گرم نمیکند .

– با توجه به اینکه در برند پاناسونیک تمامی قطعات از جمله مگنترون ( لامپ اشعه ) اینورتر ، مکانیزم درب و … بصورت دائم توسط بخش سیستم کنترل در حال بررسی از نظر سلامت هستند خرابی هر یک از این قطعات میتواند با عث بروز این ایراد گردد.

4- صدای بسیار ناهنجار میدهد ( جرقه میزند ) .

– در تمامی دستگاه های مایکروفر پاناسونیک از یک قطعه اصلی به نام مگنترون یا لامپ اشعه بهره بری شده که خرابی این قطعه میتواند باعث ایجاد جرقه های های ولتاژ گردد که صدای بسیار ناهنجاری ایجاد میکند این خرابی معمولا به دلیل استفاده نا صحیح ( استفاده از ظروف فلزی ) رخ میدهد و پیشنهاد مینماییم پس از اولین مشاهده این ایراد دستگاه را از برق خارج نموده و برای جلوگیری از تشدید خرابی از آن استفاده ننمایید .

5- دستگاه خاموش کامل است و صفحه نمایش نیز روشن نمیشود .

– همانطور که میدانید در تمامی لوازم الکترونیکی یکی از بخش های اصلی برد پاور یا تغذیه میباشد که خرابی این قطعه میتواند منجر به خاموشی کامل دستگاه گردد این ایراد در برخی از مدل های 42 لیتری ژاپن مایکروویو پاناسونیک و ناسیونال شایع میباشد و دلیل آن دائم در برق ماندن دستگاه در مدت زمان طولانی است.

شایع در مدل های زیر :

NN-C2003S / NN-C2002W / NN-C2000P

6- پس از شروع به کار و گذشت چند ثانیه ارور میده و کار نمیکند .

– بطور کلی ارور کدهای شایع در انواع مایکروفرهای پاناسونیک ارور H97 / H98 / H95 / H02 میباشند که میتوانند دلایل مختلفی داشته باشند اما در اغلب موارد خرابی قطعات سیکل گرمایش ویو باعث بروز این ایراد هستند.

شایع در مدلهای زیر :

NN-CD997S / NN-CD987W / NN-GF569M / NN-C781JF / NN-CS596A و…

7- برخی از کلیدها به درستی عمل نمیکند یا اصلا کار نمیکند .

– در برخی از انواع مایکروویو های پاناسونیک و ناسیونال از صفحه کلیدهای لمسی یا تاچ بهره بری شده که اغلب به دلیل اصتحلاک دچار خرابی میگردد و این ایراد بیشتر در کلید های پر مصرفی همچون STOP / START / TIME نمود میکند.

شایع در مدل های زیر :

NN-C781JF / NN-C784WF / NN-K544WF / NN-K573WF / NN-CS596A و…

ایرادات نام برده که اغلب بصورت اپیدمی در آمده فقط جهت آشنایی شما با این مجموعه ذکر شده و میتوان گفت 99% خرابی های انواع ماکروفر پاناسونیک در این مجموعه امکان تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل را دارد.

برخی از روش های جلوگیری از خرابی ماکروفر

1 – عدم استفاده از ظروف فلزی ( آلمینیوم / مس / چدن / روی و… )

  • توجه داشته باشید که استفاده از انواع ظروف فلزی در حالت های گرمایش یا پخت با امواج مایکروویو میتواند باعث بروز خرابی های جدی برای ماکروفر پاناسونیک گردد ، گرچه برخی از مدل ها بصورت فابریک دارای سینی یا سه پایه های فلزی میباشد اما باید دقت بفرمایید که شما تنها در حالت های گریل و کانوکشن مجاز به استفاده از آنها میباشید.

2 – عدم انتخاب فضای کار نا مناسب

  • در نظر داشته باشید که مانند تمامی لوازم الکترونیکی و مکانیکی دیگر منزل طراحان ممکن است قطعات داخلی دستگاه را نسبت به شرایط و نوع مصرف شما انتخاب کرده باشند و عدم توجه به این موضوع اغلب باعث خرابی ماکروفر پاناسونیک میگردد به عنوان مثال معمولا مصرف کنندگان به دلیل کم بود فضا یا نوع طراحی کابینت های آشپزخانه دستگاه را داخل باکس های بسته و بدون در نظر گرفتن تهویه مناسب برای خنک شدن ماکروفر انتخاب مینمایند و همین امر یکی از دلایل اصلی خرابی ماکروفر پاناسونیک میباشد.

3 – عدم اتصال دوشاخه به پریز برق در زمان های که از دستگاه استفاده نمیشود

  • در خصوص اغلب لوازم الکترونیکی منزل از جمله ماکروفر پاناسونیک مادامی که دوشاخه برق دستگاه به پریز متصل باشد بخشی یا بخشهایی از دستگاه در حال کار و مستهلک شدن هستند بنابراین پیشنهاد مینماییم در زمان هایی که استفاده طولانی مدت از دستگاه خود ندارید دوشاخه برق را از پریز جدا نمایید یا با استفاده از چند راهی هایی که کلید قطع و وصل برق دارند برق را بصورت کامل قطع کنید.

4 – جلوگیری از بسته شدن ورودی و خروجی های هوای دستگاه

  • باتوجه به اینکه قطعات اصلی ماکروفر پاناسونیک در زمان کارکرد گرمای نسبتا زیادی از خود تولید میکنند طراحان برای افزایش طول عمر قطعات از سیستم خنک کننده استفاده نموده اند اما متاسفانه بعضا به دلیل عدم اطلاع مصرف کننده گان ورودی ها و خروجی های تهویه هوای دستگاه بسته میشود به عنوان مثال انباشطه شدن غبار و گرد و خاک همچنین استفاده از کاور روی دستگاه یا قرار دادن لوازم دیگر روی خروجی هوا از دلایل بروز خرابی برای ماکروفر پاناسونیک میباشند پس بهتر است به این نکات توجه شود.

شما مصرف کنندگان گرامی میتوانید برای بررسی های اولیه در خصوص نوع خرابی و حدود هزینه تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل از طریق شماره های تماس درج شده در نقاط مختلف سایت با متخصصین ما در ارتباط باشید همچنین با مراجعه به وب سایت پاناایران نمایندگی و تعمیرگاه مجاز پاناسونیک میتوانید درخواست تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل را بصورت آنلاین از طریق صفحه تماس با ما ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن منتظر تماس متخصصین ما باشید

برای آشنایی بیشتر با انواع خرابی های مایکروفر پاناسونیک و روش ها جلوگیری از آنها لطفا به صفحه مقالات مراجعه نمایید و از مطالب ارزشمند آن بهرمند شوید.

همچنین میتوانید برای خرید انواع قطعات اصلی و اورجینال مایکروفر پاناسونیک ائم از قطعات فنی و لوازم جانبی به صفحه قطعات ماکروفر پاناسونیک مراجعه نمایید.

با آرزوی بهترین ها .

Call Now Button